معرفی چاپ دیجیتال کتاب شیراز

چاپ دیجیتال کتاب شیراز چیست؟

چاپ دیجیتال کتاب شیراز یکی از روش های چاپ کتاب با داشتن کیفیت مطلوب است برای افرادی که مایل به انتشار اثر خود با تیراژی نسبتاً کم هستند. چاپ و نشر کتاب با تیراژ کم در روش چاپ دیجیتال کتاب به این دلیل است که در این روش عموماً هزینه های چاپ کتاب برای تعداد کتاب تا ۵۰۰ جلد برای نویسنده دارای صرفه خواهد بود.

در واقع این نوع چاپ را می توان یک روش کامپیوتری در زمینه ی انتشار کتاب در نظر گرفت که اصلی ترین مرحله از مراحل چاپ کتاب با بهره گیری از کامپیوتر عملی می شود. روش کار به این صورت است که فایل الکترونیک آنچه که نویسنده برای چاپ آماده کرده است به دستگاه های دیجیتال چاپ برای انجام مراحل مختلف منتشر کردن کتاب انتقال داده می شود.

چاپ دیجیتال کتاب شیراز و برخی از مراکز چاپ کتاب نظیر سایت کتابستان که دارای تسلط کافی به فنون و تکنولوژی های به روز دنیا در زمینه ی چاپ کتاب هستند، بهترین کیفیت کتاب را با استفاده از این روش به دست می آورند و باعث رضایتمندی نویسندگان می شوند.

معرفی چاپ دیجیتال کتاب شیراز

کیفیت چاپ دیجیتال کتاب شیراز

می توان چنین گفت که چاپ دیجیتال (Digital printing) همان پرینت کردن با استفاده از دستگاه هایی مخصوص به این کار می باشد که دارای رزولوشن (وضوح تصویر) ۶۰۰ تا ۲۴۰۰ دی پی آی هستند. این وضوح تصویر کاملاً وابسته به نوع و مدل دستگاهی است که مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از انواع این نوع دستگاه های چاپ دیجیتال کتاب کیفیت چاپ به گونه ای است که کاملاً در حد و اندازه ی کیفیت چاپ افست قرار می گیرند. یکی دیگر از مواردی که در رابطه با چاپ دیجیتال کتاب شیراز مطرح است، و در واقع از مزایای چاپ کتاب در این روش محسوب می شود، پایین آمدن امکان خطا تا حد صفر درصد در چاپ کتاب به دلیل انجام شدن تمام کارها توسط دستگاه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما