انتشار کتاب تهران با همکاری ناشر پرکار کشوری

بسیاری از نویسنده ها از آنجایی که قادر نیستند همه هزینه های چاپ کتاب خود را تقبل نمایند، از چاپ کتاب خود منصرف می شوند؛ اما نمی دانند بسیاری از ناشران انتشار کتاب تهران ، می توانند با آنها همکاری کنند. در صورتی که هزینه کمی برای چاپ کتاب خود دارید، کافیست با ناشران همکاری کنید.

تنها مسئله که باید در زمان انتخاب ناشر خود به آن توجه نمایید، این است که ناشر تمام مراحل چاپ کتاب را به درستی سپری نماید و شما را نیز در جریان تمامی این مراحل قرار دهد. از جمله مرحله اخذ مجوز چاپ کتاب و … . با این کار می توانید کتاب خود را جهت انتشار کتاب تهران آماده نمایید. 

بسیاری از نویسنده های تازه کار متاسفانه درگیر ناشرانی شده اند، که از آنها سوء استفاده نموده و با مجوز رسمی اقدام به چاپ کتاب آنها نموده اند. این نویسنده ها به هیچ عنوان نمی توانند از مزایای چاپ کتاب خود بهره مند شوند، زیرا نامی از کتاب آنها در بانک های اطلاعاتی کتابخانه ملی به ثبت نرسیده است.

انتشار کتاب تهران

اهمیت انتخاب بهترین ناشران برای انتشار کتاب تهران

بهترین روش برای انتخاب ناشران معتبر، بررسی کتاب های چاپ شده پیشین این انتشاراتی، از نظر کیفیت کاغذ، صفحه آرایی، چاپ، طراحی روی جلد و … می باشد. حتما به خاطر داشته باشید که پیش از کسب اطمینان از انتشاراتی معتبر، کتاب خود را برای چاپ به دست ایشان نسپارید.

انتشاراتی های مختلفی هستند که هزینه های چاپ کتاب محدودی از شما دریافت میکنند، اما به هیچ عنوان کتاب شما را قانونی به چاپ نمی رسانند.این مسئله شاید برای شما مزیت به شمار رود، اما در اصل جز لکه دار کردن سابقه نویسندگی شما، هیچ نتیجه دیگری به دنبال نخواهد داشت. پس به دنبال ناشر معتبر انتشار کتاب تهران باشید. تا از تمامی مزایای چاپ کتاب خود در آینده برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما